מידע טכני חשוב

מתעניינים בהתקנת רצפת גומי בטיחותית? המומחים של פולימר הנדסה ישמחו לעמוד לשירותכם, להשיב על שאלות, לייעץ ולעזור לכם בבחירת המוצר והמפרט המתאים ביותר לדרישותיכם.

אבל עד שניפגש, נשמח להציע לכם מידע ומספר עובדות לגבי מוצרינו.

מידע טכני חשוב על משטחי גומי

פתיתי הגומי והדבק מעורבבים במקום ונוצקת ריצפה בטיחותית בשתי שכבות: שכבה תחתונה עם פתיתים גרוסים (שחורים) ושכבה עליונה צבעונית.

המשטח אחיד, ללא תפרים, ומיושם ביציקה בשטח. לאחר השלמת העבודה, הוא מונע החלקה וצבעוני. מיועד לשימוש כמשטח דקורטיבי בטיחותי עמיד בשחיקה וגמיש לכיסוי שבילים, מסלולי ספורט ומגרשי משחקים.

המשטח מאופיין באורך חיים ארוך ואינו דורש תחזוקה.

כמו כן, הוא ידידותי לסביבה, וניתן לשחק עליו גם מיד לאחר גשם.

סוג החומר ומגוון הצבעים העומד לרשותנו מאפשרים יצירת משטחים צבעוניים בעיצובים מגרי דמיון, שהופכים את מגרש המשחקים למהנה ויצירתי, מעבר להיותו בטיחותי במיוחד.

לרשותנו הניסיון הגדול ביותר בארץ ביציקות קפיציות. אנו מספקים 5 שנות אחריות, למעט מקרים של פגיעה בזדון (ונדליזם).

משטח הגומי הופך למרחב לימודי משלים

ניתן לצקת אותיות ומספרים, וכן צורות גראפיות המעשירות את המשטח בצבע, בעיצוב ובגירוי יצירתי. יחד עם זאת, המשטח אינו דורש תחזוקה ושימושי בכל מזג אוויר.

צבעים, צורות ודמויות

הצורות שניתן לשלבן ולתכננן יכולות להיות בכל נושא שניתן להעלות על הדעת: משחק קלאס, משחק אותיות, מספרים או צבע, ציפורים, חיות ים, חיות יבשה, דמויות חסרות צורה, חלל, מזג האוויר, כפות רגליים, ידיים, מטוסים וכמובן לעצב עם המזמין.

שיטת הציפוי הדקורטיבית בשכבה 1 עמידה בשחיקה

ניתן לצפות משטחי בטון, שבילי בטון, מדרגות, אבנים משתלבות, דפנות ומעקות של ארגזי חול, או כל משטח קשיח יציב אחר, בשכבת גומי צבעוני, בעובי 1-1.5 ס"מ. בציפוי ניתן לשלב צבעים ולחברם בבטחה גם לשיפועים.

ניקוז
פתחי הניקוז למים יכול להתבצע באמצעות חורים בבטון X 20 20 ס"מ על כל 30 מ"ר, בערך, או בניקוז אחד למשטח של כ-100 מ"ר, עם יציאת מים חופשית. המים חודרים לרצפת הגומי בקלות רבה וזורמים חופשי על פני הרצפה אל פתחי הניקוז, או ביציאה חופשית כלשהיא, בעזרת השיפוע של התשתית. כך ניתן לשוב ולשחק על המשטח מיד לאחר הגשם.

היכן וכיצד ניתן ליישם ריצפה קפיצית?

ניתן ליישם ריצפה בטיחותית על כל משטח מיושר, בטון, אבנים משתלבות, ריצפה סלולה באספלט.

ניתן להסב אפילו חצר עם דשא או עשב ע"י יציקת בטון מיושר או כל בסיס יציב אחר.

אין צורך בהחלקת הליקופטר. המשטח חייב להיות עם פתחי ניקוז ושיפוע קל של כ-2%.